Beställning & Betalning

Kan jag beställa produkter utanför Europa?

Nej, vi skickar inte några paket utanför Europa.

Vilka betalningsmetoder accepterar ni?

Vi accepterar för närvarande följande betalningsmetoder:

  • Visa
  • MasterCard
  • Banköverföring
  • Giropay (Tyskland)
  • SOFORT Banking (Tyskland)
  • iDEAL (Nederländerna)
  • Mister Cash (Belgien)

Min betalning har inte gått igenom, vad ska jag göra?

Om det visar sig att din betalning inte lyckades, kontakta vår kundservice. Våra anställda tillhandahåller snabb och diskret hantering. E-postadressen är [email protected]. Vårt telefonnummer är +41 61 588 03 13. Du kan hitta en komplett lista med tillgängliga betalningsalternativ på vår sida för Betalningsmetoder. När du betalar via banköverföring, så glöm inte att inkludera ditt beställningsnummer som börjar med B00.

Jag försöker betala för min beställning. Varför kan jag inte se några betalningsalternativ?

Våra betalningsalternativ kommer inte visas såvida inte det minsta köpbeloppet har uppfyllts. Trots vi välkomnar beställningar i alla storlekar för privat användning, kräver vi ett minsta köpbelopp på 250€ (exkl. moms) för alla grossistbeställningar.

Kan jag betala med mitt förbetalda kreditkort?

Desværre accepterer vores betalingsudbyder ikke forudbetalte kreditkort.

Är det möjligt att betala med ett kreditkort som kommer från ett land, när jag vill göra en betalning i ett annat land?

Nej, tyvärr är det inte möjligt. 3D-säkerhetskoden på ditt kreditkort kommer, av säkerhetsskäl, generera ett misslyckat försök att beställa.

Min beställning har blivit avbruten/kreditkortsbetalningen har misslyckats, vad ska jag göra?

Tyvärr kunde vi inte debitera det totala beloppet från ditt kreditkort av okända anledningar. Om beloppet har "debiterats" från ditt konto, kommer din kreditkortsleverantör återbetala beloppet inom deras lagstadgade period. Vi råder dig att göra en ny beställning och försöka betala med en annan betalningsmetod.

Jag skulle vilja göra en banköverföring, är det möjligt?

Ja, det är möjligt. Se till att du gör en internationell (SEPA) överföring. Vår bankinformation är följande:

  • IBAN: CH94 0029 2292 1699 8260 J
  • Swift/Bic: UBSWCHZH80A *
  • Bankens namn: UBS Bank

*I en del fall kommer din bank justera BIC till 40A, det är inget problem. Glöm inte att skriva i din beställningsreferens B00XXXXX i banköverföringens ämnesrad.

En banköverföring kan ta upp till 1-2 arbetsdagar. Du kommer få ett e-postmeddelande om din betalning har accepterats.

 

Can't find your answer?

Contact us via

 

Telephone

Monday - Friday: 08:00 - 16:30
 

Chat

Monday - Friday: 08:00 - 16:30

Produktsökare